miércoles, 14 de enero de 2015

Hilkabete honetako lana. PPT



Lan hau urtarrilaren 13, 14, 20 eta 21 egon ginen muy fan de temaren power point bat egiten. Ni "Kuroko no basket" buruz egin dut lana. Klaseetan egin dudana hau izan zen:
  1. Power pointean egingo nuen puntuak eta nola azaldu orri zati batzuetan idatzi.
  2. Power pointera pasatu informazioa 4 ezpa 5 lerroetan.
  3. Idatzi ondoren puntu guztiak kalitate oneko argazkiak ipini.
  4. Dena amaitutakoan, azkenengo diapositiban ipini genuen "Las fotos utilizadas en esta presentación pertenecen a sus autores y estan sacadas de Google imágenes".
Heburua uzte dut izan dela fan garen gaietaz obeto jakiteko zer den, nola den eta zer komentatzen duten jakiteko. Erabili dugun baliabideak hauek izan dira:
  • Gmail
  • Drive
  • Google imágenes
  • Google
Nire gaia niretzako nahiko erraza izan da zeren eta ya nekien ia informazio gehiena eta infonmazio gutxi behar nuen lana komplementatzeko. Ikasi dudana lan onekin ez dela lana asko kargatzea zen eta plubico aspertuko zen eta lana txarto egingo nuen. Nire lanerekin oso ondo iruditu zait eta interesgarria izan da.

No hay comentarios:

Publicar un comentario